De basis van het ontwerp van de visitekaartjes van Tangram Studio is heel eenvoudig: zwart-wit en met weinig elementen. Dit geeft ruimte om dingen toe te voegen, zoals kleur en bijvoorbeeld de gouden ster die in onder andere voor de introductiemailing werd gebruikt en zeker vaker gebruikt zal worden.

Juist omdat de basis eenvoudig is, moeten de gebruikte materialen wel van goede kwaliteit zijn. Maar ook betaalbaar, want onderdeel van het concept achter de identiteit van Tangram Studio is de mogelijkheid om af te wisselen. En 1000 visitekaartjes, daar ben je als klein bedrijf niet zo snel doorheen. Daarom bleek de beste optie om weer kaartjes bij MOO te bestellen: een bedrijf uit Londen dat zich heeft gespecialiseerd in het printen (op hoge kwaliteit) van visitekaartjes, stickers en (ansicht)kaarten. Op één vast formaat en op vier verschillende soorten papier. Het resultaat was weer een fijne verrassing (zowel eigen drukwerk en voor opdrachtgevers bestel ik al een aantal jaar regelmatig bij MOO).

En het mooie licht vandaag, dat was een extra kadootje!

Meer over dit onderwerp

Sukhi bolletjeskleden Hoewel ik gisteren jarig was, leek het vandaag wel een feestje toen ik deze twee mooie onderzetters van Sukhi mocht uitpakken en fotograferen. De warme grijstinten die ik uitkoos combineren prachtig met mijn naturelle kurken onderzetters en witte mok...
Sterk merk Lego verslaat Ferrari Lego versloeg Ferrari en is volgens het laatste rapport van Brand Finance ’s werelds sterkste merk. Apple maakt nog steeds de grootste groei in absolute cijfers en blijft dus het meest waardevolle merk. Wat is een sterk merk? Om te bepalen wat een s...
Nieuwe huisstijl-items Verschillende huisstijl-items vormen samen de identiteit van Tangram Studio en hoewel ik veel via online doe, vind ik het belangrijk om ook een goede papieren stationery te hebben. Dingen die ik gebruik zijn natuurlijk visitekaartjes, maar ook enve...

Pin It on Pinterest