Het Bestsellerboek

Het Bestsellerboek

De mythe ontkracht: hoe je eerlijk op 1 komt en van je businessboek een succes maakt!

“Was dit boek er maar iets eerder!”

Vanaf 9 juli leverbaar. Pre-order via charlotteslaw.nl en verzending via Managementboek.nl

Vraag jij je wel eens af hoe het kan dat sommige boeken boven in de bestsellerlijsten komen, en vervolgens binnen no time weer weggezakt zijn? Hoeveel boeken verkopen bestsellerauteurs nou echt? Betekent een tweede, vierde of tiende druk dat er duizenden of tienduizenden boeken verkocht zijn? Wat levert die nummer 1-plek nou eigenlijk op, en is dat de enige manier om een bestseller te scoren?

6 interviews met bestsellerauteurs en een uitgever:

  • Jos Burgers (Geef nooit korting)
  • Bart van den Belt (De online marketingmachine)
  • Elke Wiss (Socrates op sneakers)
  • Robin Stevens (Verbinding zonder wifi)
  • Cynthia Schultz (Goed werk)
  • Monique Bransen (uitgeverij Haystack)

Neem een kijkje in de keuken, bij ons, bij onze klanten en bij andere auteurs en uitgevers. In dit boek laten we de eerlijke cijfers zien, delen we de tricks of the trade, ontkrachten we de mythes rondom de bestsellerlijsten en geven we je de gouden formule om van jouw boek een bestseller te maken!

Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit hebben samen meer dan 25 jaar ervaring in het boekenvak. Ze gaven in totaal 9 boeken uit, waar meer dan 15.000 exemplaren van over de toonbank gingen.

Charlotte is jurist en marketeer. Vanuit haar bedrijf Charlotte’s Law & Fine Prints geeft ze juridisch advies en marketingadvies. Ze is een disruptor en pionier in de juridische wereld.

Hanneke is schrijfcoach, redacteur, ontwerper en marketeer. Vanuit haar bedrijf Tangram Studio heeft ze al vele ondernemers geholpen om hun boek succesvol uit te geven.

 20,00

Vanaf 9 juli leverbaar. Pre-order via charlotteslaw.nl en verzending via Managementboek.nl

Het Bestsellerboek cover
Aantal pagina’s: 175 | Auteurs: Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit | Uitgever: Charlotte’s Law en Tangram Studio | ISBN: 978-90-823296-7-4

Reviews

beoordelingen

Wees de eerste om “Het Bestsellerboek” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

 20,00

Vanaf 9 juli leverbaar. Pre-order via charlotteslaw.nl en verzending via Managementboek.nl

“‘Ben je van plan een businessboek te schrijven én daarmee hoge ogen te gooien in de bestsellerlijsten? Dan moet je dit boek lezen. Charlotte Meindersma en Hanneke de Wit trekken het gordijn open en laten zien wat er achter de coulissen van de bestsellerlijsten gebeurt én mogelijk is. Ik wou dat ik dit boek had gelezen voordat ik m’n eerste boek uitbracht. Goede kans dat ik dan hoger was geëindigd dan de nummer 3-positie in de Managementboek top 100.”

Christiaan Slierendrecht

Auteur van ‘Word eens volwassen!’

“Heerlijk verhelderend! Dit boek laat precies zien wat er, naast ijzersterke inhoud, allemaal bij komt kijken om van een goed boek een echte bestseller te maken en die felbegeerde nummer 1-positie te bereiken. Vlot geschreven, veel praktische informatie en waardevolle verdieping in interviews.”

Daniëlle de Jonge

Auteur van o.a. ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’

“Met een bestseller activeer je de twee belangrijkste wetenschappelijk bewezen principes om iemand te overtuigen om ja tegen jou te zeggen, want je neemt onzekerheid weg door zowel sociaal bewijs als autoriteit in te zetten! Ik ben ervan overtuigd dat Charlotte en Hanneke je in dit boek fantastische tips geven om jouw thought leadership te claimen. Uit ervaring kan ik je vertellen dat een nummer 1-positie bij Managementboek vele deuren opent.”

Bas Wouters

Auteur van o.a. ‘Online invloed’

De auteurs van deze drie recensies kregen de tekst vooraf gratis te lezen.