526 views

Meneer Albert Heijn weet wel wat marketing is. Daarom wilden mijn kids toen we vrijdag boodschappen deden net zo graag een zak potgrond als ze normaal gesproken een zak snoep willen. Toegegeven, de zak ziet er ook uit als een zak snoepjes!

‘s Avonds toen ze op bed lagen, stond ik de zaailingen te reanimeren. Niet elk geperst blokje aarde wil even goed water opnemen, dus sommige potjes bleven half leeg en moesten een beetje worden bijgevuld. Terwijl de jongens helemaal geen radijsjes of venkel lusten en een watermeloen natuurlijk nooit heel groot kan worden in een pot op een balkon, als de plant Ć¼berhaupt al vrucht gaat dragen, zijn we fanatiek aan het tuinieren in de vensterbank. We gaan zelfs speciaal voor de moestuintjes naar Albert Heijn. Want leuk zijn ze! En zo krijgt Albert Heijn heel Nederland aan het tuinieren.

Moestuin marketing van Albert Heijn

Moestuin marketing van Albert Heijn

Moestuin marketing van Albert Heijn

Moestuin marketing van Albert Heijn

Moestuin marketing van Albert Heijn