Next level met je boek!

Je businessboek publiceren

Alles wat je nodig hebt om een bestseller te maken van je boek, een marketingkanon dat zich binnen no time heeft terugverdiend.

Ingrediënten

Schrijfcoaching, redactie, boekontwerp en marketing

Je geeft je boek zelf uit, en profiteert van mijn jarenlange ervaring in het boekenvak. Ik zorg voor overzicht en begeleid je vanaf de eerste letters die je typt, totdat je je boek in handen hebt en aan de wereld kunt laten zien.

Schrijfcoaching

Redactie

Copywriting

Flaptekst

Coverontwerp

i

Ontwerp binnenwerk

Drukwerkbegeleiding

Marketingadvies

Promotiemateriaal

It’s all in the mix

Wat heb je nodig?

Er zijn twee pakketten, met alles wat je nodig hebt. De basis bestaat uit redactie, ontwerp en opmaak, en daarnaast vertel ik je alles wat je moet weten als je je boek gaat uitgeven. Daarnaast is er een optie inclusief schrijfcoaching, voor als je 1-op-1 begeleiding wil bij het schrijven. Want waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als iemand je de weg kan wijzen en kan laten zien hoe het werkt?

Je hebt een boek geschreven

Redactie en ontwerp

Ik zorg voor de redactie en het ontwerp, en maak je wegwijs in de boekenwereld. Zodat jij straks een boek in handen hebt waar niemand omheen kan, en dat van lezers klanten maakt.

4200 euro

(excl. 21% btw)

Je wil een boek gaan schrijven

Redactie en ontwerp + schrijfcoaching

Hulp bij het schrijven of een stok achter de deur? Voordat ik begin met de redactie en het ontwerp, krijg je eerst 6 sessies schrijfcoaching. Ik motiveer je en moedig je aan, en leer je sneller en makkelijker schrijven. 

5950 euro

(excl. 21% btw)

Een boek als marketingtool

Next level met je boek!

Waar wil je zijn over een jaar? Wil je een bestseller op je naam? Je naamsbekendheid sky high? Een berg nieuwe klanten waar je u tegen zegt?

Een succesvol boek kan je bedrijf een geweldige boost geven. Een groot deel van de lezers wordt binnen no time klant en je wordt steeds vaker gevraagd voor spreekklussen.

Je naam gaat als een lopend vuurtje, want lezers die enthousiast zijn over je boek, worden maar al te graag je ambassadeur.

Geheime formule

De belangrijkste ingrediënten van een bestseller

Is er een geheime formule voor een bestseller? Dat hangt ervan af wat je wil met je boek. Ga je voor de nummer 1-positie bij Managementboek? Wil je gewoon zo veel mogelijk boeken verkopen? Of wil je vooral nieuwe klanten, een grotere naamsbekendheid of meer sprekersklussen via je boek?

De mogelijkheden zijn legio. Maar wat je doel ook is, er zijn drie belangrijke dingen die aandacht nodig hebben. De inhoud van je boek moet goed zijn, de cover is van belang, en je moet je boek verkopen. Promoten dus, zodat lezers weten dat je boek bestaat en het moeten hebben.

IJzersterke inhoud

Lezers worden kopers als ze vanaf het begin door je verhaal getrokken worden. Fictieschrijvers hypnotiseren je met hun verhaal. Je bent even helemaal weg. Dezelfde schrijftechnieken kan je gebruiken voor je zakelijke boek. Zodat je lezer je boek tot de laatste pagina leest en daarna meer van jou wil.

Onweerstaanbaar ontwerp

De cover is het eerste wat mensen zien en moet dus betoverend zijn. Ik maak een showstopper van je boek, zodat niemand het kan weerstaan. Want het ontwerp bepaalt of je boek wordt gekocht.

Verslavend leuke promotie

De promotie van je boek verschilt weinig van de promotie van je bedrijf, en een boeklancering is hetzelfde als die van een programma of ander product. Realiseer je je dat, en doe je de marketing op jouw manier, dan beloof ik dat het geweldig wordt!

Redactie

Een boek dat converteert

Lezers worden alleen klanten als je ze in je verhaal trekt. Fictieschrijvers brengen je naar een andere plek in een andere tijd. Dat kan je ook doen in je businessboek. Voor mij is redactie daarom meer dan alleen foutjes verbeteren. Met een scherpe blik en sterk gevoel voor taal en marketing redigeer ik je tekst en zorg ik voor een boek dat converteert.

Ontwerp

Een ontwerp dat verkoopt

De cover en de titel zijn het eerste wat potentiële lezers zien. Tenzij ze het is aangeraden door iemand anders, bepaalt het ontwerp van de cover dus of je boek opvalt en wordt gekocht. Ik zorg voor een ijzersterk boekontwerp, dat lezers stimuleert om je boek van voor tot achter te lezen. Want je boek is niet alleen onderdeel van je aanbod, maar ook een krachtig verkoopinstrument.

Boekpromotie

Je boek promoten: consistency is key

Ben je klaar met schrijven en ligt je boek bij de drukker? Dan begint het eigenlijk pas. Een boeklancering is niet moeilijk, wat je nodig hebt is tijd en doorzettingsvermogen. Dezelfde promotie als anders, maar dan in turbostand. Alles draait nu om zichtbaarheid. Ik zorg voor promotionele afbeeldingen en templates. En wil je feedback op je ideeën? Ik denk graag met je mee.

Ja, ik wil samen aan de slag!

Wil je samen aan de slag met je boek? Vul het formulier hieronder even in, dan neem ik contact met je op om een kennismakingsgesprek te plannen.

inclusief schrijfcoaching: